مقالات آموزشی سئو و بهینه سازی

سئو محلی چیست؟ آموزش local seo

سئو محلی
سئو محلی

مفهومی نسبتا جدید در سئو سایت ، سئو محلی یا local seo می باشد. به این گونه که شما عزیزان سئو کار ، بر اساس لوکیشن ( موقعیت جغرافیایی ) کاربران هدف و مدنظرتان را جذب میکنید و روبات های گوگل را در این جهت میفهمانید ، سئو محلی گفته می شود.در ادامه بیشتر و بیشتر از سئو محلی برای شما عزیزان همراه سخن خواهیم گفت ، تا پایان همراه تیم ما باشید .

سئو محلی

گوگل در گوشی های هوشمند تلفن همراه با استفاده از موقعیت مکانی و در سایر دستگاه ها با استفاده از آی پی ، هنگامی که کاربر متنی را سرچمیکند ، به طور مثال ، خرید زمین در گیلان ، کسب و کارهایی که در آن موقعیت مکانی در این زممینه فعالیت میکند را لیست میکند ، این سئو محلی است و بسیار برای جذب مشتری هدفمند امری مهم و الزامی است.

 

اسلایدر سئو محلی گوگل

بهتر است بدانید ، اگر سئو محلی را به درستی انجام داده باشید و یا سایر سایت ها انجام داده باشند ، بعد از سرچ ، اسلایدر گوگل ۹ نتیجه برتر جستجوی محلی را برای کاربر به نمایش می گذارد. به این گونه که همه ی تصاویری که نمایش داده میشود ، در این بخش از پروفایل گوگل پلاس این مکان ها که توسط خود صاحب حساب کاربری (مسئول سئو محلی) و یا مشتریانتان بارگذاری میشوند دریافت میگردد.

 

قرار گرفتن در اسلایدر گوگل

با کمی جستجو به این واقعیت دست پیداخواهد کرد که این قابلیت فعلا در ایران کارایی ندارد و کمتر شاهده چنین اسلایدر هایی هستیم ! دلیل آن هم چیزی جز تحریم ایران و عدم امکان ثبت نام در Local Business گوگل نیست ! اما با وجود این همه مشکل و تحریم ، سئو کاران با رعایت اصول سئو محلی ، جایگاه مناسبی دریافت خواهند کرد ، به گونه ای که کاربر سرچ کنید ، کسب و کار محلی در نتایج بالاتری برای او نمایش داده می شود ! این امر تاثیر بسزایی برای جذب مشتری خواهد داشت.

 

۱۰ دلیلی که سئو محلی باعث شده جذب مشتریان جدید می شود:

۱-  به طور میانگین شصت و هشت درصد مشتریان محلی در جست و جو سب و کارهای جدید می باشند.

۲- در چند سال گذشته ، رشد جستجوهای محلی حدود ۵۸ درصد رشد را شامل شده است.

۳- جستجوی محلی بسیار هدفمند و سریع می باشد.

۴- اکثر جستجوهای محلی بدون شک تبدیل به مشتری می شوند و این نشان از تبدیل نرخ کلیک به فروش است.

۵- اکثر گوشی های هوشمند درحال اضافه شدن به این آمارها می باشند…هر نسخه آپدیت اندروید و سافاری شامل این آمار و افزایش می شود.

۶- بازگشت سرمایه در سئو محلی در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محلی، بسیار سریعتر است.

۷- استفاده Google palce و ثبت کسب و کار در ان تنها شامل ۱۰ درصد از کسب و کارهای محلی شده است و این قسمت از سئو محلی نادیده گرفته شده است !

۸- بی شک رایگان بودن بسیاری از کسب و کارهای محلی دلیل خوبی برای استفاده از ان است.

۱۰- اعتماد ۷۰ درصدی مشتریان از کسب و کارهای محلی .

 

چگونه در رتبه بالای سئو محلی گوگل قرار بگیریم؟

  •  لیست کسب و کار من در گوگل را تایید کنید
  • اطلاعات تماس خود در تمامی بخش های صفحه بررسی کنید
  • نقشه گوگل را در وب سایت خود قرار دهید.
  • از تگ های گوگل برای نشان دادن موقعیت کسب وکار خود استفاده کنید
  • درخواست اسنیپت های باارزش مرتبط با کسب وکار
  • بهینه سازی متا تگ ها و محتوای برای افزایش سئو سایت
  • برای هر موقعیت و شعبه کسب وکار خود یک صفحه جدا طراحی کنید
  •  سایت خود را در دایرکتوری محلی ثبت کنید
  • از کاربران و مشتریان خود بخواهید نظرشان در مورد محصولات و خدمات شما بنویسند
  • شبکه های اجتماعی خود را دریابید.

 

امتیازدهی

میانگین امتیازات

مجموع امتیازات

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

بستن
بستن